January 8, 2024

Salvare eFactura – Cine si de unde?

Salvare eFactura

Salvare eFactura – Sarcina ce revine antreprenorului. Indiferent daca le descarca din SPV sau prin softul de facturare, trebuie sa salveze acele xml-uri cu sigiliul ANAF

LE:

Butonul de autentificare eFactura e în partea dreaptă sus ca în captura de mai jos:

10 Comments

  1. Buna ziua.
    In primul rand tin sa va comunic ca apreciez mult interventiile si explicatiile Dvs on-line si mentionez ca mi-au fost de mare ajutor vis-a-vis de modificarile fiscale.
    In acest context, m-am confruntat cu o situatie ciudata si anume: dupa inrolarea si inregistrarea certificatului digital pe CUI in SPV pe portalul ANAF (anterior aveam SPV doar pe CNP cu certificat digital inregistrat) a functionat totul OK, am vazut facturile trimise/primite si le-am putut salva. Ulterior am reinnoit certificatul digital (datorita scadentei de expirare) si l-am retrimis catre ANAF pentru aprobare. Urmare aprobarii de catre ANAF am putut accesa portalul, dar nu mai puteam vedea facturile trimise/primite cu validarea lor de catre ANAF. Deasemenea in sectiunea din SPV meniul superior dupa logare nu mai apare separat butonul cu “Factura electronica” ci doar butonul “Test factura electronica” si unde daca vreau raspunsurile la facturi cu apare nimic, ci doar mesajul “{“eroare”:”Nu exista mesaje in intervalul selectat”,”titlu”:”Lista Mesaje”}”.
    Totodata, la sectiunea cu butonul “Registrul RO-Efactura” apare firma subsemnatului dupa CUI ca neinregistrat. Ca solutie am completat formularul de solicitari pe portal catre Call-Center ANAF pentru solutionare concomitent cu cererea (084) de reinregistrare. In scurt timp firma a devenit din nou inregistrata pe portal, dar cu data de 01.03.2024. Ciudat, nu (astazi suntem in 08.02.2024)?
    La sectiunea rapunsuri facturi tot nu vad facturile pe portal si nu am buton separat de “Factura eletronica” cum se vede la Dvs in explicatia video “Salvarea eFacturilor”.
    Multumesc anticipat daca ma puteti lamuri cu aceasta problema!
    Cu respect,
    Horatiu SINCU
    0745394708

  2. Buna ziua. In cazul in care nu ati reusit:
    Incercati sa va autentificati pe site-ul ANAF prin meniul “Autentificare RO e-Factura”.
    De asemenea scoateti din calculator alte token-uri pentru semnaturi digitale, daca aveti doua sau mai multe si lasati doar token-ul pentru autentificarea dorita.

    • Buna seara, si eu sunt in aceeasi situatie. Am incercat cum ati spus Dvs ( am un singur token, am selectat cif- ul meu dar nu apare decat meniul testare factura si registru. Ce pot face?

        • Buna ziua. Da. Eu personal am fost la ANAF si cineva a vb. cu informaticianul care a zis ca au mutat meniul Factura electronica din SPV si trebuie sa ma autentific cu Ro e-Factura.
          Problema la mine acumaeste ca de vreo doua zile nu pot trimite/optine facturi pentru ca nu pot selecta CIF de la trimite facturi sau raspunsuri facturi (indiferent cate zile selectez 1-3….60) . Din SPV – la optiunea Test factura – acolo pot selecta CIF-ul firmei si sa vad ce facturi de test am facut.
          Mentionez ca acum cateva zile puteam sa intru in Ro e_factura si sa optin raspunsuri la facturile facute si primite, dar acum, de 2-3 zile incoace nu pot introduce CIF-ul firmei. Va multumesc.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post comment