November 20, 2024

CRM AMC – Soluție de tip CRM cu ADN Românesc

CRMAMC - Soluție de tip CRM cu ADN Românesc

Am avut o discuție tare interesanta cu doamna Ionela Anghelina – CEO și Dezvoltator al CRM AMC. Vă invit să urmăriți materialul în înregistrarea de mai jos, dar am solicitat și detalierea mai pe larg, în scris pe care o las publicata aici.

Menționez din nou, că la data curentă, nu e vorba de nici un fel de plată de la nimeni pentru aceste materiale, deci nu e vorba despre reclama plătită prin aceste materiale. Când și dacă situația se va schimba în timp voi specifica asta.

Ce ne oferă soluția voastră de CRM, în afară de nume care e descriptiv, care ar fi avantajele cu care vă puteți prezenta?

Softul CRM AMC este destinat companiilor mici și mijlocii din România, care au între 1 – 10 angajați și care au ca obiect de activitate prestarea de servicii.

Acesta este simplu de configurat, ușor de folosit și ajută firmele să reducă semnificativ volumul muncii de management.

CRM AMC preia aproape toate atribuțiile birocratice, permițând companiilor să renunțe la tabele, notițe, foldere și alte metode clasice, întrucât toate informațiile necesare vor fi disponibile într-un singur loc.

CRM AMC are câteva puncte forte:

  • Are integrată funcția de e-mail. Companiile care îl integrează pot gestiona corespondența direct din CRM.
  • Are dezvoltate toate funcționalitățile necesare pentru managementul prospecților, al clienților și al furnizorilor și se află în continuă dezvoltare.
  • Este singura platformă care preia automat datele financiare ale prospectului sau ale clientului persoană juridică direct din baza de date a Ministerului Finanțelor, în momentul adăugării acestuia.
  • Integrarea cu SPV e-Factura oferă cateva avantaje premium:
  • Creează automat furnizorul la preluare e-Facturilor din SPV și facilitează evidența plăților facturilor primite
  • Păstrează e-Facturile pe toată perioada abonamentului, nu doar 60 de zile cât sunt păstrate în ANAF
  • Include o zonă de Arhivare unde se regăsesc și se pot exportă e-Facturile din ANAF atât în format PDF, cât și în format ZIP individual sau în grup
  • Poți prelua e-Facturile trimise și primite prin SPV chiar dacă folosești alt program de facturare pentru emiterea acestora
  • Pe lângă administrarea completă a clienților și furnizorilor are integrată și administrarea sarcinilor și a angajaților companiei. Permite verificarea cu ușurință a activității angajaților în platformă.
  • La acest moment este cea mai ieftină din România și este dezvoltată de o companie cu capital 100% Românesc

Ce efecte ar avea în viața unui birou al unei companii implementarea unei astfel de soluții?

Gestionarea relațiilor cu clienții devine mai eficientă datorită centralizării tuturor informațiilor despre aceștia într-un singur loc, cu acces rapid și ușor la istoricul interacțiunilor, datele de contact, preferințele clienților, ofertele trimise, contractele, actele adiționale etc. Indiferent dacă un membru al echipei părăsește compania, baza de date a clienților nu se pierde, deoarece informațiile sunt salvate în cloud. Totodată, clienții alocați acestuia pot fi transferați cu ușurință către un alt membru al echipei.

Prin folosirea softului CRM, procesele de vânzări, suport pentru clienți și follow-up pot fi optimizate considerabil.
Multe dintre sarcinile repetitive sunt automatizate (cum ar fi emiterea facturilor recurente), iar transmiterea contractelor, ofertelor și facturilor se face doar cu câteva click-uri, economisind astfel timp prețios, care poate fi dedicat activităților strategice.

Automatizarea și eficientizarea proceselor permit economisirea unei jumătăți de salariu sau chiar a unui salariu întreg, reducând astfel costurile operaționale.

Am văzut ceva implementări/conexiuni cu terți și v-aș ruga să ne spuneți cu ce se leaga solutia?

Platforma CRM AMC se integrează ușor cu doi procesatori de plăți online, Netopia Payments și EuPlătesc, facilitând încasarea mai rapidă a facturilor. Această implementare permite activarea linkului de plată pe facturile emise prin intermediul platformei.
De asemenea, platforma oferă opțiunea de export pentru contabilitate (Saga, NextUp, ConWin). Facturile emise pot fi exportate pentru programul de contabilitate, pe perioada aleasă.

Ce detalii ne puteți da despre legătura cu SPV?

Platforma este integrată cu SPV, permițând transmiterea directă a facturilor fiscale și preluarea automată a facturilor fiscale de la furnizori prin e-Factura. De asemenea, sunt preluate automat ID-urile de încărcare și descărcare ale facturilor din sistemul RO e-Factura.

Softul CRM validează e-Facturile înainte de trimiterea lor în SPV. Dacă sunt detectate erori, acestea sunt afișate pe ecran, iar facturile nu sunt trimise. În acest caz, se recomandă corectarea erorilor și retrimiterea e-Facturilor. Astfel, ne asigurăm că doar facturile corecte sunt transmise către ANAF.

Ce avantaje mai aduce folosirea unui CRM intr-o companie?

Softul CRM permite generarea de rapoarte detaliate cu un singur click, permițând astfel luarea de decizii informate și optimizarea performanței echipei.
De asemenea, facilitează urmărirea progresului fiecărui proiect în timp real și colaborarea între echipe. Sarcinile pot fi atribuite, se pot stabili termene limită și se poate urmări activitatea, totul dintr-o singură platformă.

CRM AMC oferă un spațiu sigur pentru stocarea tuturor informațiilor necesare, fie că este vorba despre datele clienților, oferte sau specificații tehnice, reducând astfel confuziile și îmbunătățind comunicarea.

În plus, te ajută să identifici cu ușurință comportamentul clienților, facilitând stabilirea unei strategii eficiente pentru viitor.

Un CRM ajută echipa să fie mai eficientă, să-și planifice mai bine activitățile și interacțiunile cu clienții, dar și să automatizeze diferite procese.

Exista un prea devreme pentru o companie al momentului implementării sau recomandați a se implementa de la zero o astfel de soluție?

Softul CRM poate fi implementat încă de la începutul activității unei firme, în funcție de necesitățile și specificul fiecărui business. Se poate alege Pachetul Standard, cu posibilitatea de upgrade pe măsură ce business-ul crește. Totuși, această variantă este limitată, având mai puține funcționalități incluse, un număr restricționat de clienți și clienți potențiali, precum și restricții pentru zona de furnizori.

A doua opțiune este Pachetul Premium, care poate fi implementat de la început și care, pe lângă managementul clienților, include funcționalități de facturare și arhivare, facilitând gestionarea rapidă a tuturor activităților companiei dintr-o singură platformă.

CRM-ul este un instrument strategic; de aceea, este recomandat să fie utilizat cât mai devreme posibil, înainte ca volumul de clienți să devină dificil de gestionat.

Ce ne puteți spune despre preturi pentru cei interesați?

Prețurile sunt, poate, cele mai mici de pe piața din România. Mi-am dorit să dezvoltăm un program ușor de folosit și accesibil din punct de vedere financiar, astfel încât acesta să contribuie la dezvoltarea companiilor mici și mijlocii.

Formalități de încheiere

Adoptarea unei soluții CRM nu mai este doar o tendință, ci a devenit o necesitate pentru a rămâne competitiv într-o piață în continuă evoluție. Beneficiile sunt numeroase, de la înțelegerea detaliată a tendințelor de cumpărare ale clienților, până la optimizarea proceselor interne.

Pentru cei care nu au implementat încă un sistem CRM, acesta este momentul să ia în considerare o astfel de decizie, pentru a scala mai rapid business-ul.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post comment